Pages

Monday, February 11, 2013

E oficial, sunt mai tare decât Oprah. Google, page rank 10, te rog

Nu știu cum calculează Google page rank-ul ăla despre care vorbește toată lumea, însă știu sigur că începând de azi, eu trebuie să am page rank 10 la ambele bloguri. Este foarte clar, sunt cea mai influentă femeie din blogosfera mondială, de fapt, sunt cea mai influentă persoană de pe planetă. Și din univers. Ce Obama, ce Oprah, ce Ellen! Lavinia is the shit now.

Să vedeți cum s-a întâmplat. Prietenul meu Raj îmi trimite azi următorul mesaj: "Your Rome visit was successful... Pope is resigning." Adică, pentru cei nevorbitori de engleză, cică vizita mea la Roma (aia din iunie) a fost un succes, papa a demisionat. Raj a citit și cum știa că m-am ocupat îndeaproape de acest proiect (i-am scris o scrisoare papei, pe care i-am trimis-o pe twitter) a considerat că trebuie să mă anunțe că am reușit. A durat cam juma de an, dar na, nici pământul n-a fost făcut într-o zi. Și având în vedere că n-a mai demisionat nici un papă până acum, zic că juma de an e o nimica toată. 

Mai pe seară, îmi scrie și prietena cunoscută drept Catrinel, rezidentă la Roma, deocamdată. Cică: "ai văzut ce am făcut?" Adică ea crede că NOI am făcut, doar pentru că la Roma am dormit pe canapeaua ei, și uite așa, vrea și ea credit la faza asta. Eu tac și o las să creadă că, da, desigur, are și ea o maaaaaare contribuție la toată treaba, dar pe bune, știe cineva cum îl cheamă pe individul în al cărui staul a născut fecioara Maria? Numele lui s-a pierdut în negura istoriei, așa cum se va pierde și al ei. Ați și uitat deja că o cheamă Catrinel, nu? Eram precisă, și oricum faptul că nu îi folosesc numele real n-o ajută deloc. Ca o paranteză, în metafora de mai sus, staulul este sufrageria de la Roma a lui Catrinel, ea e proprietarul de staul, eu fecioara Maria, evident, și Iisusul născut de mine, e de fapt proiectul acesta de a scăpa de papa. Clar ca buna ziua, nu?

Și m-am gândit la o chestie. Eu am mai avut un demers asemănător doar că nu a fost de anvergură divină. Am scris de una, Andromeda Cuțit, pe numele ei fictiv dat de mine, care mi-a fost un fel de șefă, mă rog, să fii șef, înseamnă să înțelegi ce ai de făcut și să fii în stare să faci, ceea ce nu era cazul aici, d-aia zic un fel de șefă. Doar că ea nu s-a simțit, așa cum s-a simțit papa și nu și-a dat demisia nici de-a dracu. Chiar a intervenit la un șeful cel mare, propunând ca toți colegii care au dat like la articol să fie sancționați. Moțiunea a fost respinsă, evident.

Acum, stau și mă întreb dacă și papa s-a dus la șeful cel mare, aka dumnezeu, (DUMNEZEU, mă scuzați voi, cei preacredincioși) să se plângă de mine, așa cum a făcut Andromeda. Sincer, cred că s-a dus, mai ales că l-am hărțuit și pe twitter, deh, dracu l-a pus să socializeze? Și cred că dumnezeu (DUMNEZEU) i-a zis, după cum urmează. Pun în ghilimele, că va face parte din viitoarele scripturi, o să vedeți:

"Băi Papă, Lavinia e cea mai mișto creație a mea, am lucrat la ea de la facerea lumii până în anul de grație 1980 și mă gândesc chiar s-o fac nemuritoare, să se poată bucura de măreția ei toate generațiile de acum și până la sfârșitul lumii. Care nu știu precis când o să fie, probabil într-o zi când o să mă scol eu cu curu meu divin la cearșaful meu divin și o să hotărăsc că trebuie să vă ia mama dracu, că nu se mai poate cu voi, oamenii, că ați luat-o razna de tot. Deci, Papă, ori demisionezi, ori te concediez?" zise dumnezeu (DUMNEZU) nervos.

Nu știu dacă știți protocolul din cer, faza e că să te concedieze  dumnezeu (DUMNEZU), înseamnă să mori. Așa că papa statu nițel pe gânduri (perioada în care a fost pe moarte) și până la urmă și-a dat seama că nu vrea să moară așa, că mai are niște ani în față, că vrea să vadă cum se termină Californication și poate să prindă apocalipsa aia mare, live. Deci a demisionat. Cu plăcere, oameni buni, și altădată.

P.S. Catrinel: Plouă cu tunete și fulgere la Roma, cred că are legătură cu Papa.

Nu dragă Catrinel, are legătură cu mine, că vrei să îți asumi merite pe munca mea. Watch your back, zic....

24 comments:

Taraboste said...

Am trait s-o vad si pe-asta ... un Papa demisionar :) WTF ... Nu se mai intelegea cu sefu' la leafa?

DANAP.RO said...

@Taraboste
Nu, il mancau pedofilii de cur :D

DoarBaiaMare said...

:)) Daca tot ai asa influenta, poate o sa te rog sa mai rezolvi unele chestii :) Contra-cost bineinteles..

Adriana said...

:)) Nu ii scrii o scrisoare si lui Ponta?:))
Foarte tare Lavinia... caracteristic tie... bravo :P

Gabriel said...

Cica godul s-a suparat pe angajatul sau demisionar si i-a trimis aseara un fulger direct in turla catedralei Sf Petru. Cum comentezi? :D

Lavinia said...

Nu pot sa dau din casa:)))

Lavinia said...

Hmmmm, cam trecut pentru pedofili....Probabil a avut o problema cu popii gay si lui ii plac femeile...Poate, nu stiu, cum am spus, nu pot sa dau din casa:))))

Lavinia said...

Te rog sa imi ceri lucruri rezonabile, gen pace in lume si leacul la cancer. Sa nu imi ceri chestii sci-fi, gen cum sa facem drumuri in Romania sau cum sa nu mai fure politicienii romani.Asta nici chiar eu nu pot sa rezolv. Si nici dumnezeu.

Lavinia said...

Sa conving Coreea de Nord sa nu mai faca teste nucleare, da, asta e simplu. Sa rezolv problemele economice si politice ale Romaniei, nu, e imposibil. Cea mai eficienta cale de iesire din criza in Romania, e aeroportul Otopeni. Keep calm and emigrate.

Lavinia said...

Poate s-a suparat godul, poate s-a suparat Lavinika. N-o sa stii niciodata, decat daca iti spun eu. Dar n-am voie sa dau din casa. :))))

bucuros said...

oare faci minuni si cu base si ponta? :)

mihaela said...

Adevar iti zic tie: Zilele viitoare vei primi o lista cu uoameni de care sa te ocupi. Ma astept la succesuri pe masura :P

Lotus said...

Lol. Cică oamenii se împart în două categorii: cei care împart oamenii pe categorii şi cei care n-o fac! :)

Scuze, dar mi-a fost greu să mă abţin citindu-ţi pagina "Eu" şi articolul de faţă, unde parcă împarţi (asemenea lui Moise, ca să folosim un limbaj comun) apele în două şi oamenii în... să le zicem normali şi "preacredincioşi". Eu de exemplu cred în Dumnezeu dar nu cred în Biserică. O fi asta un lucru grav? Iar ultima dată când am verificat aveam simţul umorului la purtător, sper că nu l-am pierdut pe undeva. :)

Legat de subiectul postării: se pare că au existat şi alte intervenţii... :)

Lavinia said...

Nu ti-ai pierdut simtul umorului doar ca treaba cu impartitul e un fel de inside joke, ca sa zic asa. Trebuie sa citesti postul "Raspund cititorului" ca sa intelegi:) Nici o credinta nu e grava, eu nu am spus asta niciodata. Sunt de acord ca oamenii sa creada in absolut tot ce doresc ei. Singura conditie este sa ma lase si ei pe mine sa cred in ce vreau eu. Cat despre interventie, mi-a mai zis cineva intrun comentariu mai sus si te intreb si pe tine, cum l-am intrebat si pe el: de unde stiti ca interventia aia nu a fost de la mine? Adica l-am facut pe papa sa-si dea demisia, de ce nu as putea sa dau si cu un fulger in bazilica, ma rog???? :))))))))

Lavinia said...

Sa bag un doamne ajuta acum? Sau imi stric reputatia de atee, construita cu atata truda?

Lavinia said...

Cred ca mai usor il dau jos pe Obama decat pe Base si pe Ponta. Dar ii voi scrie o scrisoare lui Base. De mult intentionam. Sa vedem ce se intampla.

Lotus said...

Apăi de femei din ăstea care tună şi fulgeră parcă nu prea-mi arde... :)))

Lavinia said...

Da, e greu cu ele :)))

Adriana D. said...

M-am amuzat copios!
Ești, ești cea mai mișto!

vienela said...

Eu asa te-am descoperit, cu acea scrisoare memorabila! Sa ii faci tu, fata draga, asa ceva bietului papa (lapte)? Sa nu ai tu mila de batranii lumii? Sa il provoci pe bietul om sa demisioneze?
Stii cate milioane de oameni din intreaga lume sufera acum? Credeai ca doar prietene care spera sa imparti laurii cu ea isi plange in pumni in acest moment? Si poate fata are dreptate. Daca nu era sufrageria ei, si canapeaua ei, pe care ti-ai odihnit capul, poate ca altfel decurgeau lucrurile si nu mai venea demisia...:))

Lavinia said...

Mersi! Daca te-ai amuzat, atunci misiune indeplinita. Ăsta era scopul:)

Lavinia said...

Aşa, dă-i şi tu apă la moară, o să vrea să fie trecută şi în scripturile updatate, alături de mine:)

Anonymous said...

Poţi veni te rog până la Constanţa. Taaaare am mai vrea să scăpăm cumva de Mazăre ... :twisted:

Lavinia said...

Pe Mazare sa-l lasam pentru sezonul estival. Impusc doi iepuri dintr-o data. Va scap de el in drum spre litoralul bulgaresc:))))