Pages

Friday, February 15, 2013

Eu vreau pădure!



Tocmai am primit cărţile de la Editura All, pentru campania vALLuntar. O să citesc "Cartea norilor" de Chloe Aridjis şi "Relaţii exuale" de Michel Birbaek şi apoi o să vă povestec despre ele. Promit să vă povestesc frumos de tot şi voi trebuie să promiteţi că veţi lăsa multe multe multe comentarii, pentru că toate comentariile se vor transforma în mod magic în copaci plantaţi de ROMSILVA. Că vreau şi eu pădurea mea, na. 

Dacă vreţi să participaţi la campanie, mai aveţi timp până pe 17 februarie să îi scrieţi Loredanei Modoran. Detalii aici.

14 comments:

Taraboste said...

Poi daca tot vrei padure si este o campanie menita sa protejeze si sa salveze copacii, mai bine-ti dadeau cartile in format electronic ... Ca la cat e ceaslovul de jos, cred ca a "consumat" 1-2 copacei :D

vienela said...

Stau cu ochii pe tine si cum apare o recenzie, vin cu comentariul. Eu am ales cartea Alinei Nedelea http://www.all.ro/carte/soseaua-catelu-42.html si http://www.all.ro/colectia_linia-bleu/foamea-ucigasa.html, dar inca nu mi-au sosit.

vienela said...

Am vrut sa iti spun si mai devreme: ce te-ai inrosit! :))

Paul said...

Si-asa suntem considerati de restul Europei, niste cocotieri :)) - Joke

mihaela said...

Am scris dar s-ar putea sa nu particip, eu fac un an de blog abia prin aprilie, om vedea :)

Lavinia said...

@Taraboste: fix la asta m-am gandit si eu cand am vazut ditai cartulia, apoi am zis ca trebuie sa ma straduiesc sa strang comentarii pentru vreo 5-6 copaci, sa recuperez paguba, apoi am zis sa sper totusi ca cele doua carti sunt facute din hartie reciclata:)

@Vienela: gata, stau cu ochii pe tine! Da, am simtit nevoia de o schimbare, ce zici, e prea puternic rosul acesta? E obositor? Sa-l mai imblanzesc nitel? E culoarea mea preferata, eu nu-mi dau seama daca e prea agresiv...

@Paul: la ce povesti imi spune sora-mea de pe la Londra, despre romani care nu-s tigani, incep sa cred ca meritam. Nu e joke. :))))

@Mihaela: sper sa faca o concesie. Pentru ca meriti:))))

Nautilus said...

O mare parte din hârtia care se vinde la top (pentru imprimante şi copiatoare) e "100% wood free".

Asta nu mă face mai liniştit, ci doar mă face să mă întreb din ce e făcută.

Aşa cum Phenian e singura capitală în care nu se văd gunoaie şi nu există şobolani şi gândaci, dar asta nu te face decât să te întrebi de ce :D

~Nautilus

Lavinia said...

Nu stiam nici de hartie, nici de Phenian. Wow. Mai ales faza cu Phenian.

Adriana said...

Foarte interesant.. o sa incerc si eu..chiar am chef de citit...
Apropo.. faina noua tema.. :)

Adriana said...

M-am inscris si eu pe ultima suta de metri... Am ales Facultatea lucrurilor de prisos (de Iuri Dombrovski) si Foamea ucigasa ( de Gianna Schelotto), sper sa le primesc, avand in vedere ca am trimis mail-ul in ultima zi :D

Lavinia said...

Doamne ajută, ca să zic aşa:))) Eu am citit deja una dintre cărţi. Înainte să îi fac recenzia, o să vă povestesc cum am citit-o:) Poate chiar azi, dacă îmi vin muzele de pe pustii, că-s plecate brambura.

Taraboste said...

Nu-s sobolani si gandaci ca nu exista resturi de mancare :D Nu exista resturi pentru ca nu exista mancare ...

bulgaria all inclusive said...

campania este de nota 10 , contribui si eu cu o crenguta :)

Lavinia said...

Multumesc:)