Pages

Wednesday, March 6, 2013

În sfârşit, un post care nu este despre mine

Eu sunt centrul universului meu, sigur aţi observat. Totul este despre mine şi eu sunt cea mai importantă persoană din viaţa mea. Totuşi, azi voi face excepţie şi o să scriu despre altcineva. Mai mult, vreau să vă rog să ajutaţi pe cineva. Cât altruism, nu?

Dar să trec repede la subiect, până nu mi se duce naibilui generozitatea. Este vorba despre prietenul Bogdan şi trupa lui, Trupa Veche. Băieţii articipă la un concurs unde premiul este o cântare la festivalul lui Eric Clapton, CROSSROADS, de pe Madison Square Garden. Ce trebuie să faceţi este să intraţi pe linkul acesta, să daţi click pe ADD YOUR SUPPORT, să vă lăsaţi numele şi emailul şi gata! Aţi făcut o faptă bună! În numele băieţilor, vă mulţumesc anticipat:)

P.S. Dacă e să câştige, mă duc şi eu cu ei, pe post de muză. Sper...

17 comments:

mihaela said...

Mno bine, hai sa ies si eu 3 secunde din centrul universului :P

bucuros said...

place cum canta :)

Mister Chocolate said...

dar care sfârșește fiind așa :)

cotos said...

Muza ca si aia din Californication?? Iar daca nu stii despre ce vb, recomand episoadele din sezonul actual :)

Lavinia said...

Ma bucur. Mersi pentru vot, daca ai votat. Daca nu, oricum intentia conteaza:)))

Lavinia said...

Pai pentru ca eu mereu sunt bomboana de pe tort:)))

Lavinia said...

Stiu despre ce vorbesti, ca sunt fana Californication. Na, ce sa zic acum? :))))

Lavinia said...

Mersi, stiu ca nu ti-a fost usor. Nici mie!

Mister Chocolate said...

ah, that's very... sweet. and quite egocentric, I may say :D

Taraboste said...

Mare eveniment mare :)

Adriana said...

Gataaa.... succes.. sa castige... i-am dat support ;)

Aniela Deby said...

Succes:) La mulți ani!

Lavinia said...

Tu esti sweet, ca spui ca e quite egocentric. De fapt e very, very foarte very egocentric. I know:)

Lavinia said...

Da, da, tot astept sa ajung vreun cunoscut foarte faimos. Deocamdata astept degeaba:))))

Lavinia said...

N-au ajuns intre primii 100 de finalisti, poate data viitoare. Dar mersiiiiiiiiii:)

Lavinia said...

Multumesc pentru suport. La multi ani si tie, cu intarziere:)

Andra said...

Adevarul e ca Bogdan are o trupa frumoasa si merita suportul tuturor!