Pages

Wednesday, August 6, 2014

Cum sa primesti 50 de like-uri in 24 de ore

Nota: text scris fara diacritice ca am laptop nou cu Windows 8 sau 7 sau ceva de genul, cu care inca nu stiu sa umblu.

Nu am mai scris pe blog de mai bine de o luna, din urmatoarele motive: am fost ocupata cu serviciul trei zile pe saptamana, cu scoala doua zile pe saptamana (o zi studiu, o zi la scoala), cu yoga (o seara pe saptamana), cu cititul (am citit 25 de carti din ianuarie pana in prezent), cu plimbatul, cu traitul, cu dormitul, cu privitul in gol etc. 

Drept pentru care, nu mica mi-a fost mirarea ieri sa vad ca imi curg like-urile pe fanpage-ul blogului de numa-numa. Am lasat putin deoparte privitul in gol si mutatul din pat pe canapea si de pe canapea in pat (sunt in concediu, ok?) si am incercat sa elucidez misterul. 

N-am mai scris de mult deci m-am gandit ca oamenii imi multumesc ca i-am lasat naibilui in pace si eu trebuie sa inteleg mesajul. Dar Vienela a zis ca nu, nu are cum sa fie asta. Intre timp like-urile continuau sa vina. Mi-a fost teama la un moment ca imi suspenda Mark pagina pentru frauda, ca de la un like pe saptamana la 20 intr-o zi e cale lunga, e caz de DNA chiar. Cu DNA-ul m-am gandit eu c-o scot la capat, mi-a mai cercetat ANI averea timp vreun an de zile de m-am simitit Elena Udrea, si nu am patit nimic. Dar cu Mark nu te pui. 

Dupa inca vreo cinci like-uri am zis sa iau taurul de coarne si sa scriu un status ferm si lamuritor, adica acesta: Ok, 21 de likeuri in 24 de ore. Poate vreunul/vreuna dintre noii veniti doreste sa imi explice si mie misterul...Cine ce v-a promis ca sa dati like??? :)))

Ca sa n-o mai lungesc, se pare ca cel putin doua dintre cititoarele mele, active pe pagina, mai active ca mine chiar, au invitat cativa prieteni sa aprecieze pagina mea. Una dintre ele chiar s-a facut de-o bere, pentru ca se pare ca prietenilor invitati le-au placut povestirile mele amestecate asa ca o recompenseaza pe cea care a recomandat. Intelegeti cum vine treaba? Premiu primeste initiatoarea, nu cei care au dat like, contrar obiceiurilor Facebook-ului. Ce-mi place!

Acum poate va intrebati de ce se invita oamenii unii pe altii sa dea like paginii mele. Pai pentru ca acum cateva zeci de like-uri, am promis ca atunci cand voi implini 500, o sa fac cinste cu carti in engleza celor mai activi fani. Treaba mergea greu, ca strategia mea de marketing online e inexistenta, asa ca oamenii dornici de carti au rezolvat problema singuri, isteti cum sunt.

Drept pentru care le multumeasc si ii anunt pe aceasta cale ca am strans cartile si am inceput sa fac o lista cu cei care le vor primi. Cartile le-am cumparat de la un charity shop care doneaza castigurile unui spital, ca sa fericesc cat mai multa lume dintr-o lovitura. In curand o sa public lista cu cartile. Sunt carti faine, carti pe care le am si eu si care sunt printre preferatele mele.

Si ca sa revin la titlu... habar n-am cum sa primesti 50 de like-uri in 24 de ore. Eu am primit 28 de like-uri in 48 de ore si sunt extaziata toata. Am un blog mic, foarte personal si putin de nisa, avand in vedere ca uneori injur, ca sunt atee si ca sunt brutal de sincera. Stiu ca nu e pe placul tuturor si nici nu ma intereseaza sa fie. E locul meu de joaca, una dintre pasiunile mele,  pasiune pe care din pacate n-am reusit s-o monetizez inca, pentru ca felul in care se monetizeaza blogurile in Romania nu imi place. Plus ca locuiesc la Londra, deci banii primiti pe un advertorial, sa zicem, mi-ar ajunge probabil pentru o bere intr-un pub. 

Asa ca inca scriu gratuit, pentru delectarea cui ii place si uneori dau carti cadou :) Stati pe aproape pentru cand ajung la 1000 de like-uri, ca o sa fac ceva excentric:)

17 comments:

Mirela said...

Lavinia, scrie mai des că ne place foarte tare ce spui tu pe aici! :)

Anonymous said...

Sa stii ca eu ti-am dat like pentru simplul motiv ca... imi place cum scrii si mi se pare ca esti foarte talentata. Apreciez in mod special povestirile din ultima vreme, cele cu o puternica amprenta personala, dar si micile povestiri din trecut, cu personajele create de tine.
Am dat intamplator peste blogul tau (dintr-un blogroll, posibil Tomata) si in 2 zile l-am citit "din scoarta-n scoarta".
Deci like-ul meu e pt talentul tau :)

Make

Anonymous said...

Fiecare like care l-ai primit de la prietenii mei l-ai meritat! Nu le recomand deobicei pagini, dar blogul tau chiar merita citit, ne mai destinde, ne inveseleste. Voica

Tomata said...

ah, nu stau eu cu tine la Londra ca ai scrie mai des :))

Anonymous said...

Deci asta e secretul! Gata, dau si e carti in limba belgiana. :)))

Adriana said...

Putini au gratia si sarmul tau in scrieri.. imi era dor sa te citesc si.. la mai multe like-uri...

Lavinia said...

O sa incerc, promit! Multam frumos pentru vizite.

Lavinia said...

Multumesc pentru like si pentru aprecieri. Mi-am tot cautat vocea in cei 4 ani de cand scriu pe blog si mi-am dat seama ca pur si simplu nu am imaginatie asa ca trebuie sa scriu despre ce mi se intampla. Din fericire mi se intampla destule si daca nu se intampla, le caut cu lumanarea si tot se intampla. Apropo de Tomata, de la ea imi vin mai multi cititori decat de la google. Si ce cititori faini! :)

Lavinia said...

Multumesc, Voica. Esti o draguta :)

Lavinia said...

Vino tu la Londra ca nu mai scriem niciuna! Stii cata treaba am avea aici? :))))

Lavinia said...

Hahahaha! Sincer, macar jumatate din secret asta e. Doar doua cititoare mi-au spus ca si-au invitat prietenii si am socotit noi ca au fost maxim 15 likeuri primite asa. Restul de 20 si ceva raman un mister.

Lavinia said...

Macar in scris sa am gratie ca in realitate am apucaturi de tractorist :))) Multam frumos. Si condoleante.

Anonymous said...

Ai putea sa mai scrii si povestile altora :)


Make

Tomata said...

ma gandesc din ce in ce mai serios la asta. :)

adelinailiescu said...

Eu am incercat sa dau nuci si tot nu m-au coplesit likeurile! Si din leafa mea de bugetar nu prea imi permit alta oferta. A, ba da, mai am una irezistibila: platesc in pui de magari! Dar cum si magarii sunt azi pe toate drumurle nici asta nu mai tenteaza... :)
PS. de fapt nici nu pot sa-ti dau like, nu vad unde ai butonul pe blog. Asa ca ia o nuca de la mine, ca-i mai sanatoasa! :)

Lavinia said...

Pai hai, gandeste-te mai repede :)))

Lavinia said...

Eu am cumparat carti second hand, de la charity shops. Intentia conteaza :) Acum ma gandesc la ceva grandios pentru septembrie, cand se vor implini 4 ani de blog. Grandios si ieftin :))