Pages

Tuesday, December 24, 2013

Seara de ajun...

...nu știu cum e la voi, dar la mine nu e magică deloc. Tradițională nici atât.

Suntem doar noi trei, româncele și indianul, că tunisianul a plecat să mediteze, v-am spus. 

Eu am făcut o tocană de legume.

Indianul marinează niște miel în iaurt and stuff, în stil indian. Sau o deleagă pe soră-mea, naiba știe.

Soră-mea face salată boeuf și ascultă Hrușcă, care mie îmi amintește o vacanță la mare în Grecia, când l-am ascultat la plajă șapte zile, pentru că sora a încurcat folderul de muzică grecească cu folderul cu muzică de Crăciun când a pregătit Ipodul pentru călătorie. 

Eu mâine nu cred că mănânc mielul lor, că mi-am luat niște carne de porc, pe care încă nu m-am hotărât cum s-o pregătesc. Nu știu ce mi-a venit cu carnea de porc, că nici nu-mi place. De ani de zile nu mai mănânc porc, să nu credeți cumva că m-a convertit tunisianul musulman. Oricum, el mănâncă, n-are treabă. De fapt, a mâncat până acum o lună, când s-a făcut vegetarian. Cred că se reorientează religios spre budism. Sau filosofic? Nu-i bai, în viață trebuie să le încerci pe toate.

Indianul soră-mii nu e budist, e hindus, deci pentru el vaca e sfântă. Drept pentru care nu fac sarmale. Plus că mi-e și lene, tocana aia de legume m-a terminat psihic. Credeam că nu mai termin de tocat! Bine, eram și obosită după încă o rundă de cumpărături. Ultima!

Îmi luai și eu niște ghete drăguțe, pentru că merit. De câte ori cumpăr cadouri cuiva, îmi cumpăr și mie ceva, pentru că sunt cea mai importantă persoană din viața mea. 

Soră-mea ar vrea să deschidem cadourile azi. Eu m-aș culca. 


Fie ca merry christmas! Și leru-i ler și jingle bells!

No comments: