Pages

Tuesday, March 26, 2013

Altă confesiune sexy


Din ciclul "I kiss and tell" adică, în traducere liberă, "eu pup şi zic pe blog", în anul de graţie 2010, nu ştiu cum naiba m-am dus la Mamaia cu nişte prieteni, la un festival de muzică din aia de club, festival care am şi uitat cum se numeşte între timp. A fost o întâmplare, mie nu îmi place litoralul românesc, daţi cu pietre dacă vreţi, dar asta e. Muzica de club îmi place în club, dacă sunt băută bine şi nu înţeleg ce mi se întâmplă în cap, deci, prezenţa mea la un festival dedicat acestui curent muzical e şi mai lipsită de sens decât prezenţa mea pe litoralul românesc.

Mă rog, cum spuneam, nu mai ştiu exact de ce am făcut ce am făcut, cert e că am făcut-o şi gata. Ajunserăm noi la mare, închiriarăm nişte camere la o pensiune din Năvodari şi ne apucăram în principiu de băut. Se făcu seară într-un final, aşa că ne apucarăm să ne pregătim pentru marele festival. Vorba vine.

La mine pregătirile au constant în a face un duş şi a-mi întinde părul cu placa. A, şi mi-am luat şi o rochiţă pe mine. Şi cred că mi-am dat şi cu fond de ten, dar nu bag mâna în foc. Nu eram prea pătrunsă de eveniment, e clar.

La marele festival parcă eram la mine la Craiova pe Unirii, toţi mondenii oraşului erau prezenţi. Nu am făcut mulţi pureci în corturile alea că era o căldură cumplită. Nu ştiu dacă vă amintiţi noaptea aia din august 2010. Cică a fost cea mai caldă noapte din anul ăla. Adică, să vă explic. Stăteam pe malul mării şi parcă eram în seră. Mi s-a încreţit părul de la zăpuşeală şi aveam rochia umedă pe mine. Nu era nici o briză, nici un vânticel cât de mic. Nimic! Aşa că în măreaţa seara de festival eu am stat mai mult în apă, îmbrăcată, bineînţeles, că eu sunt cuviincioasă de fel.

Spre dimineaţă m-am dus înapoi în cort să îmi caut prietenii. Şi cum stăteam eu aşa, uitându-mă lung, vine spre mine cel mai frumos băiat din cortul ăla. Venea croit, zâmbind, cu mâna întinsă, fix spre mine. Eu întorc capul să văd cine e în spatele meu, nu prea îmi venea a crede că vine frumuseţea la mine, care arătam ca o curcă plouată, vă zisei că m-am bălăcit toată noaptea. Iar părul era creţ spre afro gen. Până să-mi revin eu din uluială, băiatul deja făcea cunoştinţă cu mine. Am făcut şi eu cu el, na, din politeţe. Şi că era frumos. Am stat noi un pic de taină, eu de la Craiova, el de la Paris, vă daţi seama, aveam multe în comun. Nu prea ştiam ce să fac cu el, că mereu ma ia dumnezeu ăsta prin surprindere şi-mi dă în cap cu câte o frumuseţe când mă aştept mai puţin.

Până la urmă, ca să nu-l las singur acolo, l-am luat cu mine când am plecat, ce naiba să fac? Era reputaţia României în joc, nu am vrut să demitizez proverbiala ospitalitate românească, mă înţelegeţi. Deci a mers francezul cu noi la Năvodari, l-am pus noi la masă, i-am dat din bucatele noastre şi din cafeaua noastră. Apoi, l-am luat cu noi pe plajă să admirăm răsăritul. După ce soarele a răsărit şi s-a căţărat în înaltul cerului, prietenii mei au plecat la culcare iar eu am rămas cu francezul cel frumos, noi doi singurei, ca doi porumbei. Ne-am pupat, ne-am hârjonit în apă până pe la prânz şi... cam atât.

Nici până în ziua de azi nu-mi explic ce am avut în cap în ziua aia. Am vrut eu să-i demonstrez francezului că nu toate româncele cad pradă uşor străinilor frumoşi dar sincer, cred că el d-aia n-a mai putut şi la toată afacerea cea care a pierdut am fost eu. Că era frumooooooos! Adică vă mai zisei că era frumos, nu mai insist. Dar frumos de tot!

Singurul gest erotic pe care mi l-am permis a fost să-l pun să caute pe google ceva despre Craiova în franceză şi să-mi citească cu accentul lui de francez, în timp ce eu, extaziată toată, îmi dădeam ochii peste cap de plăcere. (Doamne, că proastă am mai putut să fiu!!!)

Şi ca să aduc totuşi povestea în zilele noastre, să ştiţi că aseară am primit un mesaj de la francez, cum că îşi aminteşte cu mare plăcere de ziua aceea de vară din 2011! când am privit răsăritul împreună. Acum, nu ştiu cu cine s-a uitat el la răsărit în 2011, că eu eram la Toronto, dar nu-i bai, am lăsat-o aşa. Cert e că eu cred că trebuie să mă duc puţin pe la Paris, ca să repar pozna şi să îmi limpezesc conştiinţa. Şi să vizitez Luvru, dacă tot sunt acolo.

32 comments:

coolnewz said...

are blog?
ca i-as lasa un comentariu sau un sfat ceva pe blog ...
:D

Lavinia said...

of, n-are, dar zi-mi mie, ca-i transmit din partea ta:))

mihaela said...

Doamne am imbatranit, eu de prin 2009 n-am mai facut arogante din astea cu straini frumosi, bine nici cu localnici frumosi, ca nus unde dracu' vezi tu barbati frumosi la noi in targ, basca il am de urmarit pe IVM care nu se incadreaza in categoria frumosi decat in unele zile.

Anonymous said...

1. Frumos 2. Bogat 3. 1+2

Astea de mai sus sunt singurele voastre criterii, se pare.. Altceva nu mai conteaza.. Mi se pare o discriminare..pe langa ca e "materialism".

Lavinia said...

Localnici frumosi nici eu nu prea vad si sunt aproape sigura ca aia pe care ii dezbrac eu din priviri pe strada sunt turisti. Cat priveste arogantele, zau ca eu nu vreau sa le fac, jur pe rosu. Ei vin la mine, nu vezi? E soarta!

cotos said...

:)) Da, interesant. Du-te la Paris si fa ce ai facut si la mare. Continua sa ii demonstrezi ca romancele sunt greu de "cucerit".

Lavinia said...

Esti sigur ca ai citit textul inainte sa lasi comentariul asta? Pentru ca eu nu am zis nimic de bogatie. Nu obisnuiesc sa cer oamenilor soldul de la contul bancar atunci cand fac cunostinta cu ei. Si eu in text am zis ca l-am luat pe baiat cu noi la pensiunea unde eram cazati si i-am dat din mancarea noastra si din cafeaua noastra. Daca imi amintesc bine, nici taxiul nu l-am lasat sa il plateasca. Sau poate am pus toti bani, nu mai stiu. Oricum, poti sa citesti blogul asta de la cap la coada si nu o sa gasesti nici o referire la situatia materiala a cuiva. Poate mentionez job-ul, daca e ceva mai iesit din comun. In ce priveste frumusetea....daca tu stai intr-un club si vine una frumoasa foc la tine, o respingi sau cum? Si oricum, daca ai fi citit textul, ai fi vazut ca francezul a plecat asa cum a venit, in ciuda frumusetii sale.

Lavinia said...

Eu ma gandeam sa ma duc la Paris sa fac ce n-am facut la mare, hahahaha.

cotos said...

Vorba vine, hapt ase de nealcos o fo?? ( trad: chiar asa frumos era frantuzul ?)

Lavinia said...

tulai doamne! :)))

Anonymous said...

Uau, iubeste te rog si pt mie, mie mi-au amortit simturile dupa nastere. Si scuze ca voi comenta anonim de acum inainte, dar ma lasa tableta asta pacatoasa. Abia cu Chrome ma lasa sa public comentarii anonime.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Tina said...

fu' tare sa intalnesti un francez frumos tocmai pe litoralul romanesc a? Apai sa-l vizitezi mai des - litoralul, ca cine stie prin ce capat de lume iti mai sclipesc ochii.
Toate ca toate, da' felul in care ai imbracat in cuvinte povestirea asta e tare de tot. Mi-ai inseninat ziua asta posomorata si rece!

Anonymous said...

Am citit. Eu am spus un fapt real, care se regaseste la 99 % dintre voi. Numai la ce am scris mai sus va sta capul. Cu astfel de specimene fara demnitate, cum sa mearga bine lucrurile pe planeta ? Imposibil...

Lavinia said...

Am citit postarea despre tableta ta, e ok, te iert, nu e vina ta, e vina tehnologiei:)) Iubesc, iubesc, I was made for loving men:))

Lavinia said...

Da, fix de aia nu merg bine lucrurile pe planeta. Ca sunt femeile materialiste. Si ca scriu eu pe blog:)))

Lavinia said...

Ma bucur ca ti-a placut povestea:))

Adriana said...

Dar de chemat, cum il chema? :))

Nautilus said...

Nu văd niciun motiv raţional pentru ca o femeie să se uite la "Dorel de la lopată", şi totuşi, ştiind câţi Dorei există şi toţi căsătoriţi sau cuplaţi, marea majoritate a femeilor de la noi o fac.

Anonymous said...

Pai normal ca SI ASTA e una dintre cauze ! Dar nu ma astept sa intelegi, ca doar esti si tu femeie... Daca ati intelege, nu v-ati mai numi femei, ci barbati...

Anonymous said...

Nautilus, o fac alea urate ca noaptea, alea cu 2 clase... Mie mi-e ciuda, si vad ca Lavinia nu pricepe, ca toate astea care se considera educate si mari "doamen", de fapt majoritatea sunt taraturi ordinare care pentru bani isi vand si sufeltul..

Lavinia said...

Eu te inteleg, nici mie nu-mi plac oamenii materialisti si superficiali, doar ca nu vad legatura cu postarea mea!!! Si nici cu blogul meu si nici cu mine! Si apropo, nu apreciez misoginismul. Inteligenta nu sta in ce avem sub chiloti...

Lavinia said...

@Nautilus, m-ai facut sa rad:)))

Lavinia said...

Stii ca nu dau nume...Dupa ce ca spoiesc blogul cu peripetiile mele, sa mai dau si nume as fi chiar neserioasa:)))

mihaela said...

Numa' asa ca i-au scapat lui Anonymous Bele Regis Notarius neste criterii m-am gandit sa revin si eu prin peisaj.
Lista de calitati nu se poate limita la 3 din cauze multiple, ca atare sa continuam
4. Disponibil exclusiv pentru mine, altfel este frumos degeaba
5. Dispus sa imi deie mie tooooooti banii aia, altfel nu vad la ce bun ca e bogat
6. Musai sa adore pamantul pe care am calcat
As putea continua ca nah io mi-s inclusiv vorbitoare fluenta de limbi moarte, asta imi da tot dreptul sa fac nazuri dar mi-e sa nu faca bietul om apoplexie.

Anonymous said...

Lavi, nu-mi spune mie, spune-le femeilor ca inteligenta nu le sta in gaura de sub chiloti ! Ca toate asta cred, ca e suficienta acea gaura pentru a avea succes in viata, si o folosesc ca atare...

Anonymous said...

Mihaela, tu realizezi ca, poate tu nu.., dar vreo 90 % din femei ar spune la modul propriu ce ai spus tu mai sus, si nu la figurat, in gluma, cum ai scris tu ?! Zau, ele chiar asa procedeaza...li se pare normal sa faca asta..sa aiba doar pretentii... Habar n-ai ce jeguri umane sunt unele... Si pe langa astea 6 criterii, oho, mai au multe inca. Si sa nu fii scarbit de astfel de fiinte denumite fara merit "femei" ?! Hm.

Lavinia said...

Mihaela vorbeste serios. Ea nu-i ia daca nu-s frumosi, bogati, generosi si flenti în greaca veche:)))) Anonimule, una peste alta, eu cred ca te-a lasat vreuna recent pentru vreunul cu bani si te-ai suparat pe tot genul feminin:))))

vienela said...

Poi asta inseamna sa traiesti cu adevarat! Sa faci ceea ce iti dicteaza inima, sa ramai cu amintiri placute, tulburatoare si sa te intrebi mereu cum ar fi fost daca...

Lavinia said...

Vienela, cred ca la asta cu traitul ma pricep cel mai bine. Sunt de o inconstienta crasa:))))

Laurentiu said...

Citeam, citeam si asteptam sa citesc si partea sexy...pacat ca te-ai rezumat doar la sarut, flirt si ce-a mai fost :))

Lavinia said...

Pai stii ce sexy a fost cand mi-a citit de pe wikipedia despre Craiova in franceza??? Hot hot hot! :))))