Pages

Monday, March 25, 2013

Puteţi să nu citiţi postul acesta că nu am scris nimic interesant

Nu am strâns copaci de-o pădure, dar de-o poiană tot am pus-o. O s-o numim Lavinia's Forest totuşi, ca să-mi fie şi mie drag. Mi-e necaz că nu am scris recenziile mai din timp (cărţile le-am primit şi le-am citit în februarie), dar v-am zis ca am fost bolnavă câteva săptămâni. În acele săptămâni de boală am rămas în urmă cu multe, inclusiv cu viaţa mea, dar partea bună este că am slăbit câteva kile care erau aşezate haotic pe ici, pe colo. Dacă aş mai fi bolit vreo două săptămâni, jur că aş fi ajuns Miss Univers. Post mortem ce-i drept, dar e bine şi aşa. Neam din neamul meu n-a fost Miss Univers. Şi nici distincţii după moarte n-a primit neam din neamul meu. Şi nici în timpul vieţii. Oricum aş da-o, se pare că sunt cea mai şmecheră din neamul meu.

Să revin totuşi la copăcei. Am strâns în total 50 de comentarii, deci vreo trei copaci şi-o creangă. E bun. Mulţumesc din suflet tuturor celor care m-au ajutat şi drept recompensă, vor fi adăugaţi la blogroll-ul meu. Poate că nu înseamnă aşa mult pentru ei, dar nu am găsit altă modalitate de a-mi manifesta recunoştinţa. Dacă aveţi alte idei, exprimaţi-vă :)

Apropo de mulţumiri, mi-am dat seama că eu niciodată nu i-am mulţumit Tomatei pentru că mi-a făcut blogul vizibil. Mi-a recomandat articole pe blogul ei, pe facebook, pe twitter, m-a adăugat în blogroll, ceea ce mi-a aruncat audienţele în aer şi m-a făcut să scriu pentru mai mult de 20-30 de cititori. Mulţam frumos, Andreea :)

Şi în sfârşit, trebuie să vă anunţ că pun la cale aproximativ două aroganţe care sper din tot sufletul să se lase cu peripeţii majore. Deocamdată petrec quality time cu draga mea soră mai mică, venită în vacanţă. Aştept să facă boacăne pe care să le expun artistic pe blog. Deocamdată doar a dat cu capul într-un indicator pe care nu l-a văzut!!! (a păţit o mică bubă şi o zgâlţâială serioasă a neuronului). Mai are zece zile de stat, le-am numărat aseară şi sper să facem chestii mai interesante decât să ne filmăm una pe alta (pe ascuns) sforăind, scobindu-ne în nas, sughiţând şi alte chestii intime şi nedemne de nişte domnişoare suave care suntem. 

19 comments:

bucuros said...

important e ca esti sanatoasa acum.. dar nu m-am gandit ca boala ar putea fi o varianta pentru slabit.
deci, cand aveti prea multe kg.. imbolnaviti-va!

mihaela said...

Eu ma gandeam sa ma duc la zumba dar vad ca ma incearca o raceala, mai bine ami astept un pic.

cotos said...

Sa fie cat mai multi copaci, ca trebuie sa traiasca si aia care o sa cauta de taiat pestre vreo 2-3 ierni :P

raul rual said...

Am urmarit actiunea, bravo! Cand facem un gratar in noua padure? :))

Lavinia said...

As baga un doamne fereste acum, dar sunt atee:))))

Lavinia said...

Eu am lasat-o naibilui de zumba ca mai e si frig afara.

Lavinia said...

Deci io la copacii mei pun semn si mor de mana mea aia care indraznesc sa-i taie. Ca io sunt si periculoasa asa de fel. Cand ma enervez mai ales.

Lavinia said...

Gratarul e interzis in padurea mea. Oricum n-am avea loc ca vrea un prieten sa-si puna hamac acolo:)))

vienela said...

Mi-a cam expirat si pe ziua de astazi timpul pentru calculator, tocmai cand mi-ai amintit ca nu am ajuns pe la Tomata. Maine dimineata asta fac. Nu deschid nici un blog pana nu termin cu Andreea.
Primisem de la Haotik un aparat foto cu imprumut. Toata ziua ne pandeam unii pe altii, sa ne pozam in ipostaze jenante. :))

coolnewz said...

pui gratarul SUB hamac! :D

Adriana said...

Bine ca te-ai insanatosit... salutari surioarei si astept nazbatiile.... :P

Lavinia said...

Si asa, nu mai avem nevoie de carne:)))

Lavinia said...

Aseara am turnat film de Oscar:)))

Lavinia said...

Mersi frumos:)

Tina said...

Eu am dat cu capu' in stalp, drept si fix. Acum ceva ani... Cred ca ma uitam dupa frumuseti mioritice si n-am vazut stalpul la timp.. Nu-i bai, neuronul meu e zgaltait de cand ma stiu.
Anyway, bravo pentru copacei!

Lavinia said...

Eu am cazut mai demult, uitandu-mă dupa un baiat:))

Tomata said...

Hai ca apar si eu dupa o saptamana sa multumesc la randu-mi pentru cuvintele frumoase :) Fost-am si eu bolnava si asa cum zici, in tot binele-i si-un rau: cred ca am dat jos vreo 2 kile :P e loc de mai mult, dar m-am cam saturat de tuse, muci si alte cele.

Si, scrie tu acolo texte ca pana acuma, ca s-or gasi si mai multi care sa-ti promoveze blogul. :) :*

Lavinia said...

Imi pare rau ca ei fost bolnava, sper ca esti bine acum.Multam inca o data pentru ca citesti ce scriu:)

Laurentiu said...

Cred ca, in curand, o sa vad femei care-si doresc sa raceasca mai rau pentru a slabii :))