Pages

Saturday, February 18, 2012

Proiectul IUBIRE / Ziua 5

Ziua 5 de iubire îi este dedicată surorii mele mai mici. Pentru cine nu știe mai nimic despre sora mea mai mică, sunt câteva posturi elocvente în acest sens. Să vă spun cum este cu posturile astea. Eu scriu ceva despre ea, care inițial o enervează îngrozitor, se jură că nu mai vorbește cu mine NICIODATĂ, dacă nu șterg ce am zis despre ea. Eu nu șterg niciodată, și ea niciodată nu se oprește din vorbit cu mine. După o vreme, postul care inițial o isterizase, începe să o amuze, după care începe să mă întrebe: "Auzi Lavi, dar de mine de ce nu mai scrii? Că uite, iar ai scris despre Cristina. Ce, Cristina e sora ta?" Și atunci, eu, ca o soră bună, scriu iarăși despre ea și iarăși o luăm de la capăt.

Și cum să nu scriu despre ea? Este atât de specială! Eu chiar mă bucur că am acces nelimitat la acest monument de romantism. Este visătoare, credulă, alintată, mâțâită, plânge la filme ce mai, este ca o prăjitură cu multă, multă, multă cremă și cu mult, mult, mult sirop. Eu sunt exact invers, așa că înțelegeți de ce mă bucură s-o am la îndemână. Ca viitor scriitor, n-o să pot scrie la nesfârșit despre curve și proaste. Undeva, la un moment dat, o să trebuiască să introduc și un personaj serafic, care crede că iubirea le biruie pe toate și care iubește, suferă dar nu se lasă cu dat dracu. Ei bine, sora mea mai mică este prototipul acestui viitor personaj. Probabil o s-o cheme Lăcrămioara Speranța. Sau ceva de genul.



Pam pam! Iat-o și pe sora mea mică despre care am vorbit atât! Fotografia este facută în 2010, când am fost ca porumbeii în două, într-o vacanță în Grecia. Nu mă apucasem încă de scris pe blog pe vremea aceea. Înainte să plecăm de acasă, am rugat-o să pună pe iPod niște muzică de vară și niște muzică grecească, să ascultăm și noi la plajă. Când am ajuns pe nisipul fierbinte și am vrut să ne relxăm cu niște muzică adecvată, surpriză! Sora mea mai mică luase din greșeală, colindele de Crăciun ale lui Hrușcă. A fost o vacanță de vară cu mult ler. Și atunci vă întreb: cum să nu scriu despre ea??? Cum???


No comments: