Pages

Monday, February 20, 2012

Proiectul IUBIRE / Ziua 7

Când îmi amintesc iubirile mele eşuate, iubirile care au început bine dar s-au terminat prost sau iubirile care nici măcar n-au început dar m-au îndurerat atâta, mi se umple sufletul de căldură. Şi asta pentru că îmi sunt dragi toate iubirile mele ratate. Iubind degeaba, am învăţat că eşecurile nu sunt doar sfârşituri ci mai ales noi începuturi. Am mai învăţat că nici o viaţă nu stă în loc din cauza unui bărbat pentru că un bărbat poate fi primul dar nu şi ultimul şi în nici un caz singurul. Iubirile neîmpărtăşite m-au făcut să-mi tolerez mai uşor eşecurile de orice fel şi să o iau de la capăt mai uşor. Şi mi-am dat seama că de fapt, ceea ce ne defineşte, este cum ne ridicăm după fiecare cădere.


Viaţa este frumoasă. Dont even blink as you might miss it:)

No comments: