Pages

Monday, February 17, 2014

Tot timpul EU EU EU! Să mai vorbim și despre sora mea mai mică, zic...

Și-a cumpărat soră-mea geacă nouă. Spune tuturor, că nimeni nu remarcă. Și după ce le spune, tot nu remarcă. Trebuie să explice, să dea detalii, că da, e același model și aceeași culoare ca și cealaltă, dar domne, nu e din același material, ce naiba, suntem toți chiori? Eu, una, dacă nu aș vedea ambele geci una lângă alta, n-aș prea crede-o, sinceră să fiu. În fine. 

Mai devreme o pusei să citească o carte, că se uită la TV numai la tâmpenii, mi-e că i usucă mintea în cap. Și venii să-mi arate ce carte citește. O carte de bucate, mai precis de prăjituri. Sper că lectura să se lase cu ceva dulce, că și așa nu are ce face. Spălai chiar și vasele, se învârte ca oaia căpiată prin casă și n-are ce să-mi reproșeze. V-am spus când s-a dus la culcare deși era o oală murdară în chiuvetă? Băi, toată m-am mirat, absolut toată. Peste o oră a venit din dormitor somnoroasă, că ea nu poate să doarmă în condițiile astea! A spălat oala, a spălat chiuveta, a lustruit blatul și mă uitam la ea că ar fi dat și cu mopul, dar cred că i-a fost frică să n-o iau peste picior. Dar ce-ar fi vrut!!! De ziua ei îi cumpăr aspirator industrial și îl gravez cu numele ei. Cred că o să fie cea mai fericită! Aaaa, și are un mix pentru când face curățenie! Începe cu Diamonds a lui Rhianna, continuă cu Ironic al lui Alanis Morisette, după care nu mai știu, pentru că la maxim a doua melodie eu dispar din raza ei vizuală, că e nervoasă și începe să-mi explice cum eu nu fac nimic și ea duce gospodăria în spate, micuța biată. 

Acum câteva săptămâni am avut niște polonezi pe aici prin casă. Au schimbat geamurile (adică ne-am pus termopane) că ne bătea vântul prin pat. Ei, și polonezii ceștia, la două cuvinte ziceau "curva". Și au schimbat la geamuri trei zile, mă săturasem de atâtea curve. Și zic s-o întreb pe soră-mea ce crede că înseamnă, nu știu de ce am crezut că ea ar putea să știe, și eu proastă. Și ea răspunde foarte sigură pe ea, de parcă vorbea poloneză din născare, că înseamnă "autostradă". Eu inițial zic că aaaaaaaaaa, dar după aceea m-am mai gândit eu cu mintea mea, că ce-or vorbii atâta despre autostrăzi niște polonezi care schimbă geamuri? Hai, o zi mai înțeleg, că au lucrat pe partea care are vedere la stradă dar după ce s-au mutat pe partea cu grădina și școala, n-am mai înțeles. Așa că apelez la google, ceea ce ar fi trebuit să fac de la început, de fapt, dar mi-a fost lene. Și așa aflu că CURWA înseamnă un fel de FUCK, așa. No bun, merg să-i comunic sorei mai mici descoperirea. Asta face o față miratăăăă, nu-i venea să creadă! Caută și ea pe google și da, aveam dreptate. Și zice:

- M-au mințit!
- Cine te-a mințit, fată?
- Polonezii din America. Erau într-o seară pe verandă și vorbeau în poloneză și au zis curwa de multe ori și i-am întrebat ce înseamnă și au zis că autostradă. M-au mințit. Sau au făcut mișto de mine.

Cam da, au făcut mișto de ea. Dar vedeți că s-a prins până la urmă? I-a luat aproape șapte ani, că a fost în America în vara lui 2007, dar important e că s-a prins.

Într-o zi, soră-mea avea zi liberă și își propusese s-o doarmă dusă. Doar că știm cu toții, socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg. La 9 dimineața sună interfonul:

- Hello, am venit să reparăm yala de la intrarea în bloc, ne lăsați și pe noi în clădire?

Și i-a lăsat și s-a dus la culcare. Peste juma de oră iar țrrrrrr:

- Haideți să probăm daca merge yala.

A probat. S-a dus la culcare. Peste câteva minute iar țrrrrrr:

- Nu merge. Mă duc să cumpăr altă yală.

A mea mai că n-a urlat la el: dar nu te duci în pizda mă-tii, ce-mi spui mie???

N-a urlat la el, a urlat la mine:

- Ia uite, ăsta îmi spune mie ce face! Nu mă interesează! Vreau să dorm!!! Tu de ce nu răspunzi la interfon?
- Păi tu ai găsit apartamentul!

Că așa se întoarce ea, roata! Că mereu îmi strigă că ea a găsit apartamentul, d-apăi atunci fii cu apartamentul tău și la bine și la rău. 

A mai frecat-o meseriașul la icre de câteva ori, până la urmă a răspuns gagicu-so la interfon, s-o ajute, că nu mai suporta asta mică teroarea:

- Hello, am terminat lucrarea, la revedere, zice meșterul și pleacă pentru totdeauna.

Și apropo de America, într-o seară au pus colegii ei de casă de o petrecere sălbatică. A venit poliția, să cerceteze deranjul. Ăștia s-au ascuns toți prin casă și au scos-o pe soră-mea la înaintare.

Polițiștii: Aici miroase a marijuana. 
Sora, oripilată: Vi se pare, nu fumez nici țigări obișnuite, darămite marijuana!!!

O miros ăștia, mai dau târcoale, până la urmă pleacă. Ies și colegii din ascunzișuri, le spune și soră-mea de marijuana și încep ăștia să scoată iarba de după frigider, de după WC etc. Era casa plină de iarbă și deci soră-mea ar fi putut fi arestată pentru posesie, ce mișto ar fi fost, ziceți și voi? Dar nu au arestat-o, ba mai mult, i-a salvat pe toți cu moaca ei inocentă. 

3 comments:

mihaela said...

auzi nu mai ai o sora ca trebuie sa ma mut si am nevoie de cineva obsedat de ordine si spalat de vase prin casa :))

Adriana said...

Și eu am nevoie de o soră ca a ta! :))))
A mea când e fericită țipă, când e supărată țipă și când tace ea începe nepoată-mea!
Jessssuuus, vreau și eu o soră tăcută și obsedată de curățenie! :)))))

Cristina said...

Sora de`asta sa aiba toti/toate :))