Pages

Friday, September 17, 2010

Pagini din jurnalul celei mai frumoase fete de pe lumea asta, lumea cealalta si din toate lumile paralele - partea I

1 ianuarie
Draga jurnalule,

M-am hotarat sa faci parte din viata mea, pentru ca viata mea este deosebit de interesanta, plina de evenimente de importanta majora care necesita sa fie consemnate pentru posteritate. Sa stii ca nu este usor sa fii EU, si nimeni altcineva nu reuseste sa faca asta mai bine decat mine. Multi se straduiesc, dar sa fii EU este mai mult decat o stare de fapt, este o stare de gratie, asa ca incercarile lor esueaza din start.

11 ianuarie
Draga jurnalule,

Am avut o saptamana in care mi s-au intamplat numai si numai lucruri notabile! Din nou mi-am cumparat o rochie deosebita care, evident, imi vine senzational. Pe cuvant ca sunt atat de frumoasa, incat imbratisez oglinda si imi dau lacrimile de emotie ca pot sa imbratisez o faptura atat de minunata cum sunt EU. Oamenii chiar sunt norocosi ca ma au printre ei, sincer! Apoi m-am pensat si iti spun fara sa exagerez ca am niste sprancene fabuloase. Si m-am si epilat si am o piele de zeita, atat de catifelata cum rar poti atinge. Cred ca si Afrodita ar fi geloasa pe mine! M-ar ucide, daca ar fi contemporana cu mine! Si am facut multe alte lucruri senzationale, pe care putini le pot face: am mers la serviciu, la sala, la cafea, in club, la film si am facut toate astea aratand superb, de fiecare data! Nu e un lucru usor, sa stii, jurnalule!

23 februarie
Dragul meu jurnal,

Ma ador! Sunt cea mai importanta persoana din viata mea si pur si simplu ma ador! Imi vine sa imi inalt temple si sa imi aduc ofrande! Dar prefer sa faca altii toate aceste lucruri pentru ca EU sunt foarte foarte ocupata sa arat superb. De asta ii si tin pe oamenii acestia pe langa mine, sa ma adore si atat! Este tot ce trebuie sa faca! Este foarte simplu, nu?




2 martie
Draga jurnalule,

Sunt suparata. Am o perioada nefasta. Nu stiu ce se intampla cu oamenii din jurul meu in ultimul timp, dar parca s-au inteles sa nu-mi mai faca pe plac! Sunt foarte bulversata pentru ca ma vad nevoita sa le explic mereu si mereu, la fiecare lucru de nimic, ca asta este dorinta mea si asa trebuie sa fie lucrurile! Este randuiala firii! EU sunt superba, ei ma adora si imi fac pe plac si toata lumea este fericita. Mai ales EU. Dar de fapt, doar asta conteaza, pana la urma. Sa fiu EU fericita.  Daca EU vreau sa beau un ceai la cafeneaua cutare, cei 5 oameni care sunt cu mine trebuie sa mearga cu mine la cafeneaua cutare! Este atat de simplu! Dupa ce ca-i iau cu mine… Adica…e de ici de colo sa iesi in oras cu o tipa atat de frumoasa si de bine imbracata ca mine? Plus ca mai sunt si foarte populara. Si mai sunt si slaba si am si niste sprancene pensate demential. I am fabulous! Ce mai tura vura. Hai ca m-am mai linistit putin. Dar sincer, oamenii acestia se joaca cu focul. Pentru ca daca imi mai ies din vorba, EU ii distrug social. Cum? Ce intrebare naiva, draga jurnalule! Pai le fac cel mai mare rau posibil. Nu mai vorbesc cu ei. Sa vedem…ce vor face? Vor iesi in oras singuri? Doar ei 5, fara mine?  Vor fi patetici, va rade lumea de ei. Pentru ca lumea va observa ca EU nu mai sunt cu ei. Iti imaginezi, barfele? Hahahaha. Am orgasm numai cand ma gandesc cat vor suferi si cum se vor tiri inapoi la mine, implorandu-ma sa fiu iar prietena lor.
Ah, jurnalule… Ma simt mai bine. O sa mai vad un episod din Sex&the City, cu Carrie, aceasta wannabe me, imi voi mai admira putin garderoba mea formata din lucruri atat de frumoase si pline de gust si voi adormi privindu-ma in oglinda. A fost o zi grea si plina de incercari.

29 martie
Draga jurnalule,
Sunt foarte fericita. Baiatul de care sunt atat de indragostita m-a apelat pe mess!!! Eram sigura ca si el ma iubeste. Doar ca il tine sub papuc prietena aia a lui. Care dupa ce ca nu are pic de stil, mai este si grasa. Sau…care dupa ce ca este grasa, nu are nici stil. Nici nu stiu ce e mai grav: sa fi grasa sau sa nu ai stil. Nu stiu cum este nici una nici alta. Pentru ca EU arat absolut superb la corp si am un bun gust desavarsit. Foarte multa lume ma invidiaza pentru asta, dar m-am obisnuit cu rautatile lor.
Sa revenim la prietenul meu. Cum spuneam, EU am fost mereu sigura, in cei 5 ani de cand il ador, ca si el este indragostit de mine, dar din cauza scorpiei de prietena lui nu putem fi impreuna! Il tine sub papuc, saracutul! Am auzit ca in toamna au nunta. Auzi, ce disperata! Practic, il obliga sa se insoare cu ea! E o disperata! Parca s-au terminat barbatii! Ii trebuie exact baiatul care imi place mie! Din pacate, nu e prietena mea, sa ii pot spune frumos ca dorinta mea este ca el sa fie cu mine si nu cu ea, asa ca nu prea am nimic de facut, decat sa ma multumesc  cu serile cand ea doarme si el ma cheama, plin de dor, sa faca dragoste cu mine. Ah, cum astept serile alea! Tresar de cate ori aud telefonul dupa ce se intuneca, sperand ca el! Ultima data m-a chemat acum un an si jumatate. A fost de vis!!! Nu voi uita niciodata seara aceea. A fost de o mie de ori mai frumos decat penultima data, acum 4 ani.
Il iubesc cu pasiune, draga jurnalule! Cu cat drag il urmaresc cu masina prin oras si ii citesc arhiva de la messenger! Dimineata il astept in fata blocului si ma ingrijorez cand nu iese din casa la ora 8.15 fix, pentru ca mi-e teama sa nu intarzie la serviciu. L-as duce la serviciu, daca nu ar pleca cu prietena lui. Dar il supraveghez indeaproape tot drumul, ne despart doar 2, 3 masini. Vreau sa fiu sigura ca ajunge cu bine, in fiecare dimineata!

Cel mai mult la iubitul meu imi place cum spune ”alo”. Il sun de cateva ori pe zi cu numar ascuns, sa il aud spunand “alo” pe mai multe voci. E amuzant. Incepe cu un “alo” calm, apoi e din ce in ce mai nerabdator apoi devine agitat si nervos. Ma simt de parca am face dragoste. Ma trec fiori de cate ori il sun. Parca fiecare convorbire a noastra este un erotic line. Vezi ce mult ne iubim si cata atractie sexuala mai este inca intre noi, dupa atatia ani? Numai intre sufletele pereche exista asa ceva. Sunt convinsa.
Imi place sa spun tuturor despre povestea noastra de iubire. O astfel de poveste trebuie ecranizata, atat este de frumoasa si de unica. In fiecare zi vorbesc despre el cu prietenele mele, le tin la curent cu noutatile noastre din cuplu. De exemplu, cu cat subinteles m-a privit in ochi intr-o dimineata cand m-a vazut langa blocul lui, ascunsa dupa un gard viu! Acum doi ani o prietena mi-a spus ca sunt obsedata de el! Iti dai seama ca nu am mai vorbit cu ea circa un an! Pana la urma am iertat-o. De unde sa stie ea, saraca, ce-i aia dragoste adevarata, cand ea are acelasi prieten de la 19 ani cu care nu face nimic romantic si palpitant, decat ies in baruri, la restaurant si in cluburi. Ce viata de cuplu este asta? EU nu inteleg. Nu am avut niciodata o relatie atat de plictisitoare. Este normal pentru biata fata sa nu inteleaga dragostea adevarata si reciproca.
Si cred ca, foarte recunoscatoare ca am iertat-o si i-am acordat privilegiul de a-i vorbi din nou, le-a explicat tuturor prietenilor nostri ce relatie speciala si frumoasa am EU cu iubitul meu, pentru ca acum ma asculta toti cu foarte mare atentie, cu admiratie si, sunt sigura, cu invidie.
Te pup, draga jurnalule. Ma culc fericita!

No comments: