Pages

Friday, February 24, 2012

Proiectul IUBIRE / Ziua 11 (şi ultima)


Este 24 februarie. Astăzi este Dragobetele, sărbatoarea îndrăgostiţilor la români, dar şi ultima zi a acestui proiect foarte personal, dedicat iubirii. 

Iubirea are multe feluri şi culori şi face lumea să fie mai frumoasă. De Valentine's Day şi de Dragobete, oamenii sărbătoresc iubirea de cuplu, uitând de toată dragostea de care au parte în fiecare zi, în atâtea şi atâtea forme. 

Aceste posturi au fost zece momente de sinceritate, în care mi-am pus cîteva bucăţele de suflet pe tavă. Din lectura lor,  reiese că sunt o fată tare leneşă, că îmi place să stau tolănită, în pat sau pe prosop la plajă, că îmi place să mă plimb de nebună prin oraşe pe care nu le cunosc, fără să citesc despre ele pe google şi fără ca măcar să car o hartă cu mine, pentru orice eventualitate. Sunt uşor ciudată, pentru că sunt îndrăgostită iremediabil de America de Sud, o parte a lumii în care de fapt, n-am pus piciorul vreodată. Îmi place să contemplu mări, oceane, lacuri, dar fac atac de panică dacă mă urc într-o barcă sau pe un pod. Iau viaţa ca pe o glumă bună, fac haz de necaz, îmi amintesc cu drag de iubirile demult apuse, îmi place să fiu îndrăgostită dar refuz să sufăr din dragoste.  Îmi mai place să scriu, chestii nu prea serioase, ce-i drept. În textele mele, îi caricaturizez cu dragoste pe cei dragi şi scot ce este mai rău din cei care mă supără. 

Acestea sunt o parte dintre iubirile mele, ele îmi fac lumea să se învârtească. Bineînţeles că eu sunt mai mult decât atât. Mult, mult mai mult. Şi iubirea mea nu are margini. Iubesc atât de multe lucruri, concrete sau abstracte, că probabil, dacă aş scrie un post pe zi, până la sfârşitul vieţii mele, tot nu le-aş termina. Deşi eu o să trăiesc mult.

No comments: