Pages

Thursday, February 23, 2012

Proiectul IUBIRE / Ziua 10

Îmi place să fiu îndrăgostită. Eu spre deosebire de alţi oameni, cum ar fi de pildă sora mea mai mică, rămân în rândul lumii când mă îndrăgostesc. Adică, dorm noaptea, am poftă de mâncare,  nu mă apuc să îmi caut rochie de mireasă, capul îmi rămâne pe umeri şi picioarele pe pământ. Dar, diferenţa este că încep să îl includ şi pe el îm gândurile mele. Nu mai sunt doar Eu, suntem Noi. Şi cu asta am spus tot.

În cazul în care, din varii motive,  relaţia se destramă în timp ce eu sunt încă îndrăgostită, în continuare îmi păstrez cumpătul, mănânc, dorm, îmi văd de ale mele,  dar mă gândesc din ce în ce mai mult la mine,din ce în ce mai puţin la el, aproape deloc la noi şi aştept să treacă iubirea, că în viaţă toate trec. După care, sunt ca nouă şi gata să mă îndrăgostesc din nou. Simplu ca bună ziua! 


Peştera lui Hercule la Oceanul Atlantic, în Tanger, Maroc. Un loc numai bun de îndrăgosteală:)

1 comment:

Johnny said...

This was lovely to rread