Căutare

Tuesday, June 18, 2013

Ştire BOMBĂ despre ALEXANDRA STAN

Voiam să vă spun că tocmai mă spălai pe cap și mi-e o lene de mă doare așa că nu o să îmi usuc părul, ca să nu mai vorbim de îndreptat deci, ȘOC și GROAZĂ, mâine voi fi creață. Da' e ok, bă. Oricum eu sunt cea mai frumoasă și cea mai deșteaptă de pe lumea asta, lumea cealaltă și toate lumile paralele. ȘOCANT, nu? Nu. Așa sunt eu. Nu vă mai șocați și treceți peste, hai, viața e mișto. Uneori.

În altă ordine de idei, azi pe la ora 10 îmi placu puțin de Băse, pentru  prima data în viața mea și cred (sunt precisă, de fapt) că și ultima. Fu un fior scurt, inițial crezui că îmi vine să fac scaun dar nu, chiar era de la Băse. Cică sprijină relațiile gay. Ca și mine! Adică, frate, eu am ceva în comun cu Băse. Oau! Mă rog, până la urmă mi se duse dracului micul fior și mă luai cu altele, printre care și niște treburi de serviciu, că noi, la stat, printre cafele și bârfe și ce mai credeți voi că facem noi acolo, mai și muncim. Unii mai scriem și pe blog, dar nu e bai, că citesc și șefii și le place.

După ce stătui trei ore și ceva peste program, în special pentru că acasă n-am nici aer condiționat nici liniștea unui muzeu după ora 16:00 ca să îmi pot asculta creierii din cap fără să nădușesc, ajunsei și eu ca omul la domiciliul propriu și personal, mâncai o salată de roșii și mă așezai să șed oleacă, că eu vin acasă pe jos indiferent de condițiile meteo, respectiv azi am venit acasă prin arșița serii. Sau mai bine zis, m-am târât acasă.

Și cum ședeam eu așa, odihnindu-mi tălpițele numărul 35, iaca văd pe Facebook o știre cu o zicere de la Băse. Nu citez, că mi-e lene dar ideea e că ne îndeamna pe noi, muierile, să ne punem pe turnat plozi, măritate, nemăritate, nu contează, numai să creștem dracului natalitatea, adică din patriotism. Deci, gagici, get busy fucking. Pentru țară! Eu una, nu pot să-l încurc, copii nu fac încă dar îi promit solemn lui Băse că o să exersez făcutul de copii până la epuizare, de atunci când o fi să fie, o să fac cei mai copii. Zic să nu-i spun că n-o să-i fac în România nici de-a dracului, mai bine îi fac o surpriză. 

Și cum adică ăsta nu e articol BOMBĂ despre Alexandra Stan? Ia mai puneţi mâna de mai citiți  o dată, că n-aţi priceput nimic!