Pages

Thursday, August 28, 2014

Anunț foarte important

Dragii mei,

În septembrie împlinesc patru ani de blogging și doresc să îmi răsplătesc cititorii cumva. Rog potențialii sponsori interesați să mă contacteze pentru discutarea de termeni și condiții.

Important de știut: nu vreau să organizez nimic care să presupună like și/sau share. Nu vreau să îmi condiționez cititorii să promoveze chestii, dacă nu au chef. Intenția e ca eu să promovez și cititorii să câștige ceva. 

Îmi cer scuze pentru abordarea complet neprofesională a problemei, dar pentru că nu scriu adevertoriale, nu am contacte în PR (parcă așa îi zice?).


Mulțumesc anticipat.

Lavinia
email: lavinia.vanilia100@gmail.com

5 comments:

amiralul said...

iti recomand elefant.ro ca sponsor... vei primi un NU dupa vreo 8 zile de asteptat. cam asa am patit eu :))

Vienela said...

E destul de greu sa gasesti sponsori, daca nu promiti nimic in schimb. :)))
Dar eu am dat totusi un share pe g+, poate vede cineva si te ajuta. Cu Gina nu ai rezolvat nimic?

Lavinia said...

Cum nu promit nimic? Am zis doar ce nu-s dispusa sa fac, adica sa oblig cititorii la like&share. In rest fac tot ce vor ei :)

o femeie said...

asta cu sponsorizarile, e ca un bussiness. Tu dai ceva, ei dau ceva.
Iti pot oferi eu cateva din cartile in romana pe care le-am cumparat cu ani in urma si citit si care ma doboara la mutatul dintr-o chirie in alta. Mi-am jurat ca nu ma mai mut de aici decat in casa mea :)

Anonymous said...

La multi ani! Multumesc pt toate povestile tale care m-au facut sa rad si sa te indragesc. Firea ta vesela, onesta si empatica creeaza niste texte f misto. La mai mare!