Căutare

Tuesday, April 16, 2013

Vroiam să vă spun că azi mă închinai. Cu toate mâinile şi picioarele şi cu limba în cerul gurii.

Ei şi cum survolam eu aşa news feed-ul la cafea, văd o ştire cu un link care mă duce la acest articol. Îl citii cu gura căscată și cu extraordinar de mare atenție, jur pe roşu, dar tot nu înţelesei de ce masturbarea e maladia secolului 21. Habar n-aveam că SIDA şi cancerul au fost detronate de masturbare. Deci, breaking news, da?

Să vă spicuiesc câte ceva:

Masturbarea este o patimă mai răspândită printre băieți. Sunt și multe fete care săvârșesc acest păcat, însă datorită firii lor sensibile, aplecate spre tandrețe, ele sunt deobicei mai ferite. Fetele au și instinctul matern care le ajută să-și orienteze energia în alte direcții. Băieții în schimb sunt mai aprinși spre desfrânare, iar având o fire mai puțin sensibilă decât a fetelor sunt mai dornici de plăceri trupești.


În primul rând, ori e păcat ori e boală, că nu mai pricep nimic? În al doilea rând, fata care săvârseşte păcatul/maladia se pare că e insensibilă, lipsită de tandreţe şi de instinct matern, iar bărbaţii toţi au o predispoziţie dumnezeiască spre desfrânare. Fuck, eram precisă!

Practic, un bărbat care se masturbează uitându-se la o femeie goală face sex cu ”ea” în mintea lui. Neîntemeindu-se sufletește aceste relații sexuale, bărbatul va avea nevoie de noutate, și va viziona alte și alte femei goale. Practic un dependent de masturbare, face în câțiva ani sex cu zeci și sute de femei virtuale... poate chiar mii, în funcție de intensitatea patimii lui.
Acum, gândiți-vă fetelor, ce se întâmplă cu un băiat cu care voi vă căsătoriți, el având la nivel mental contact sexual cu sute de femei?

În cazul în care n-aţi priceput, voi toţi cei care vă masturbaţi cu gândul la Angelina sau la vecina de la 3, practic le futeţi mental pe Angelina şi vecina de la 3. Eu una, am futut mental aproape toţi actorii de la Hollywood, chiar şi pe cei gay, cu unii am chiar o relație mentală de lungă durată, de exemplu cu Enrique Iglesias, pe care îl fut mental chiar acum, în timp ce scriu. Nu vă imaginaţi cum îl fut mental pe Enrique, că vă apucaţi să păcătuiţi cu mine în gând, adică să mă futeţi mental şi dăm în altele, adică în sex în grup mental. Oricum, ideea e că eu nu am instinct matern şi sunt foarte, foarte bolnavă, adică sufăr de maladia secolului 21. Clar, nu?

Dacă vi se pare că un act sexual la nivel mental e puțin lucru, atunci vă doi descrie puțin lucrurile, ca să înțelegi la ce mă refer. Un bărbat dependent de masturbare a văzut la viața lui foarte mulți sâni goi, funduri goale, picioare desfăcute, a văzut ”n” poziții sexuale, ”n” locuri în care poți face sex, a văzut perversiuni, a văzut și învățat multe gesturi sexuale degradante pe care va încerca să le transpună în practică atunci când va avea ocazia.

Aici nu pricep cu ce mă degradează pe mine unul care are idee ce să facă în pat, chiar dacă doar din filme. Bogdaproste, mai degrabă. Dar mă rog. Eu mă duc în iad în toate religiile. Şi mai sunt şi bolnavă. Am maladia secolului 21, vă spusei. 

Printre altele mai zice acolo că dacă te masturbezi, vei ajunge să îţi înşeli nevasta, s-o baţi. vei da în patima drogurilor şi a alcoolului, că doar de la masturbare la cocaină e doar un pas, nu?

Şi îmi plăcu asta îndeosebi: Un astfel de bărbat își va chinui femeia seară de seară, contrar voii ei...
În această propoziţie, un singur lucru e clar, anume că autorul nu se referă la mine, când vorbeşte de femeia chinuită. Chinuri din astea, zău, să mori în ele şi alta nu. 

În fine, ideea e că fetele sunt sfătuite să nu se mărite cu masturbatori că masturbarea distruge tot: viaţă, suflet, serviciu. Şi fetele sunt sfătuite să îi testeze pe bărbaţi, să îi oblige la abstinenţă până la căsătorie. Da, fetelor, aşa să faceţi pentru că fix asta este metoda prin care faci un bărbat să nu se masturbeze. Sau să nu înşele. Doamne ajută!

Eu am doar o singură întrebare pentru autor: cum recunosc masturbatorul? Care sunt simptomele maladiei, adică?
A, şi mi-a plăcut comentariul unui cititor care l-a felicitat pe autor pentru alegerea pozei, deosebit de potrivită pentru articol. Cu asta chiar sunt de acord. Poza este elocventă:) O mână mai spală pe alta din când în când, dacă înţelegeţi ce vreau să zic...